Obchodní podmínky

Obchodní podmínky  pro spotřebitele

Spotřebitelem je myšlena fyzická osoba, která nenakupujete služby v rámci svého podnikání nebo činnosti (tzn. neuvede IČ, IČO nebo DIČ). 


Milan Štorek  IČ: 08188645

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona (činnost od 22. 5. 2019). Nejsem plátce DPH.

Na webových stránkách https://milanstorek.webnode.cz najdete seznam poskytovaných služeb. Naše spolupráce se budou řídit podmínkami sepsanými v tomto dokumentu.

Kontaktní údaje:

I. Úvod

  • Tyto obchodní podmínky upravují naše vztahy, pokud budete chtít využít nabízených služeb. Pokud při naší komunikaci bude domluveno něco jiného, než je uvedeno v těchto podmínkách, má tato naše dohoda samozřejmě přednost.
  • Spotřebitelem je myšlena fyzická osoba, která nenakupujete služby v rámci svého podnikání nebo činnosti (tzn. neuvede IČ, IČO nebo DIČ). Právní předpisy vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
  • Služby jsou poskytovány dle požadavků GDPR. K poskytování služby využívám pouze údaje nutné k vystavení faktury nebo výdajového dokladu. Všechny informace, které uvedete, jsou důvěrné a bude s nimi tak i zacházeno. Pokud nebude oboustranně domluveno jinak. 
  • Důvěrnost informací se nevztahuje na situace, které  upravuje Trestní zákon (zejména § 167 a 168 - oznamovací a ohlašovací povinnost).

  • II. Nákup služeb

    Nabízené služby

    • Na mém  webu najdete informace o ceně a popisu služeb.
    • Finální cena služby je smluvní, tzn. je domlouvána objednatelem a poskytovatelem.
    • Ceník služeb je měněn  jednou ročně, obvykle od prvního ledna. O  změně ceny informuji vždy s předstihem 2-3 měsíců. Klient, který započal čerpat služby za nižší částku, má právo požadovat tuto částku v daném kalendářním roce.

    Objednávka služeb

    • Služby je možné poptat e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na https://milanstorek.webnode.cz/kontakt/
    • Rozsah a forma poskytované služby je na domluvě mezi objednavatelem a poskytovatelem. Stejně tak obě strany domlouvají oboustranně vhodné podmínky  a cíle spolupráce. 

    Smlouva je uzavřena ústně, kdy se objednatel rozhodne využít služeb poskytovatele. Za vykonanou službu je objednavatel povinen zaplatit.

    Způsob platby:

    Služby je možné platit:

    • převodem na účet nebo online platbou - č. účtu 165949732/0300
    • hotově

    Pro každou platbu vám vystavím daňový doklad - výdajový doklad nebo fakturu, kterou dostanete po skončení konzultace nebo ji zašlu na vaši e-mailovou adresu.

     Zrušení konzultace:

    Při zrušení setkání méně jak 24 hodin před jeho konáním budu požadovat  proplacení  plné výše  a to bez ohledu na důvody, které ke zrušení vedly. 

    V případě, že sezení zruším méně něž 24. h před jeho konáním já, máte další sezení zdarma.

    III. Odstoupení od smlouvy  - ukončení spolupráce

    Možnosti a podmínky odstoupení od smlouvy se  uplatní pouze tehdy, pokud nakupujete jako spotřebitel. To znamená, že smlouvu  uzavíráte mimo rámec své podnikatelské činnosti.

    • V případě, že objednavatel nebude spokojen s první konzultací, je oprávněn do 3 dnů ode dne uskutečněného prvního sezení poslat žádost o vrácení uhrazené částky na email: m.storek@seznam.cz s uvedením důvodu své nespokojenosti. Uhrazená cena mu bude vrácena zpět na uvedený účet ve lhůtě 15 dnů ode dne odeslání žádosti. Objednavatel je však oprávněn využít možnost vrácení peněz při nespokojenosti s prvním sezením pouze jednou.
    • Za odstoupení od smlouvy se též bere situace, kdy si objednavatel již dále nepožaduje žádnou poskytovanou službu. Ukončit spolupráci může objednavatel bez udání důvodů. V případě, že si objednavatel předplatí více sezení a rozhodne se služby dále nevyužívat, má možnost písemně požádat o vrácení předplacených služeb do 60 dní od posledního čerpání služby. Zpět může dostat maximálně 50 procent ceny. 
    • Odstoupit o smlouvy může také poskytovatel a to v případě, že usoudí, že objednavatel vyžaduje nebo potřebuje jiný typ služby než je poskytovatel schopen realizovat. V takovém případě předá objednavateli kontakt na vhodné instituce.

    IV. Nespokojenost se službami - Reklamace

    Poskytované služby se snažím poskytovat profesionálně. Vezměte, prosím, na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá pouze vašemu subjektivnímu očekávání.

    Jak projevit svou nespokojenost?

    Každá konzultace je na závěr reflektována a objednatel má možnost sdělit své výtky přímo poskytovateli služby. Pokud má zpětně objednávatel pocit, že mu při poskytování služby něco nevyhovovalo, tak to může sdělit poskytovateli písemně nebo osobně na další konzultaci. Poskytovatel na zpětnou vazbu bude adekvátně reagovat. Obě strany by měli mít zájem o dobrou spolupráci. 

    Svoji nespokojenost pošlete na e-mail: m.storek@seznam.cz

    E-mail musí obsahovat:

    • vaše kontaktní údaje
    • prokázání nákupu služby (číslo faktury a datum)
    • popis reklamace (zdůvodnění nespokojenosti, konkrétně - co a proč reklamujete)
    • váš návrh vyřízení reklamace

    Vyřízení reklamace

    • Reklamaci vyřídím bezodkladně, nejpozději do 14 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení (např. právní konzultace). 
    • Vyřízení reklamace vypracuji a zašlu písemně (tzn. přijetí reklamace, datum a způsobu vyřízení reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace).

    V. Závěrem

    • Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Vztahy mezi poskytovatelem a objednatelem se řídí českým právem, i pokud obsahují mezinárodní prvek. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z právních předpisů.
    • Znění obchodních podmínek se může měnit nebo doplňovat.

    V Chrudimi dne 1. 9. 2020

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky