Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro spotřebitele
Spotřebitelem je myšlena fyzická osoba, která nenakupujete služby v rámci svého podnikání nebo činnosti (tzn. neuvede IČ, IČO nebo DIČ).
Milan Štorek IČ: 08188645
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona (činnost od 22. 5. 2019). Nejsem plátce DPH.
Na webových stránkách https://milanstorek.webnode.cz najdete seznam poskytovaných služeb. Naše spolupráce se budou řídit podmínkami sepsanými v tomto dokumentu.
I. Úvod
- Tyto obchodní podmínky upravují naše vztahy, pokud budete chtít využít nabízených služeb. Pokud při naší komunikaci bude domluveno něco jiného, než je uvedeno v těchto podmínkách, má tato naše dohoda samozřejmě přednost.
- Spotřebitelem je myšlena fyzická osoba, která nenakupujete služby v rámci svého podnikání nebo činnosti (tzn. neuvede IČ, IČO nebo DIČ). Právní předpisy vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
- Služby jsou poskytovány dle požadavků GDPR. K poskytování služby využívám pouze údaje nutné k vystavení faktury nebo výdajového dokladu. Všechny informace, které uvedete, jsou důvěrné a bude s nimi tak i zacházeno. Pokud nebude oboustranně domluveno jinak.
- Důvěrnost informací se nevztahuje na situace, které upravuje Trestní zákon (zejména § 167 a 168 - oznamovací a ohlašovací povinnost).
- Na mém webu najdete informace o ceně a popisu služeb.
- Finální cena služby je smluvní, tzn. je domlouvána objednatelem a poskytovatelem.
- Ceník služeb je měněn jednou ročně, obvykle od prvního ledna. O změně ceny informuji vždy s předstihem 2-3 měsíců. Klient, který započal čerpat služby za nižší částku, má právo požadovat tuto částku v daném kalendářním roce.
- Služby je možné poptat e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na https://milanstorek.webnode.cz/kontakt/
- Rozsah a forma poskytované služby je na domluvě mezi objednavatelem a poskytovatelem. Stejně tak obě strany domlouvají oboustranně vhodné podmínky a cíle spolupráce.
- převodem na účet nebo online platbou - č. účtu 165949732/0300
- hotově
II. Nákup služeb
Nabízené služby
Objednávka služeb
Smlouva je uzavřena ústně, kdy se objednatel rozhodne využít služeb poskytovatele. Za vykonanou službu je objednavatel povinen
zaplatit.
Způsob platby:
Služby je možné platit:
Pro každou platbu vám vystavím daňový doklad - výdajový doklad nebo fakturu, kterou dostanete po skončení konzultace nebo ji zašlu na vaši e-mailovou adresu.
Zrušení konzultace:
- V případě, že objednavatel nebude spokojen s první konzultací, je oprávněn do 3 dnů ode dne uskutečněného prvního sezení poslat žádost o vrácení uhrazené částky na email: m.storek@seznam.cz s uvedením důvodu své nespokojenosti. Uhrazená cena mu bude vrácena zpět na uvedený účet ve lhůtě 15 dnů ode dne odeslání žádosti. Objednavatel je však oprávněn využít možnost vrácení peněz při nespokojenosti s prvním sezením pouze jednou.
- Za odstoupení od smlouvy se též bere situace, kdy si objednavatel již dále nepožaduje žádnou poskytovanou službu. Ukončit spolupráci může objednavatel bez udání důvodů. V případě, že si objednavatel předplatí více sezení a rozhodne se služby dále nevyužívat, má možnost písemně požádat o vrácení předplacených služeb do 60 dní od posledního čerpání služby. Zpět může dostat maximálně 50 procent ceny.
- Odstoupit o smlouvy může také
poskytovatel a to v případě, že usoudí, že objednavatel vyžaduje nebo
potřebuje jiný typ služby než je
poskytovatel schopen realizovat. V takovém případě předá objednavateli
kontakt na vhodné instituce.
- vaše kontaktní údaje
- prokázání nákupu služby (číslo faktury a datum)
- popis reklamace (zdůvodnění nespokojenosti, konkrétně - co a proč reklamujete)
- váš návrh vyřízení reklamace
- Reklamaci vyřídím bezodkladně,
nejpozději do 14 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro odborné
posouzení (např. právní konzultace).
- Vyřízení reklamace vypracuji a zašlu písemně (tzn.
přijetí reklamace, datum a způsobu vyřízení reklamace, případně zdůvodnění
zamítnutí reklamace).
- Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení
spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni
obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR,
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní
řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě,
že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1
roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili své právo, které je předmětem
sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím
platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Vztahy
mezi poskytovatelem a objednatelem se řídí českým právem, i pokud obsahují
mezinárodní prvek. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z
právních předpisů.
- Znění obchodních podmínek se může měnit
nebo doplňovat.
Při zrušení setkání méně jak 24 hodin před jeho konáním budu požadovat proplacení plné výše a to bez ohledu na důvody, které ke zrušení vedly.
V případě, že sezení zruším méně něž 24. h před jeho konáním já, máte další sezení zdarma.
III. Odstoupení od smlouvy - ukončení spolupráce
Možnosti a podmínky odstoupení od smlouvy se uplatní pouze tehdy, pokud nakupujete jako spotřebitel. To znamená, že smlouvu uzavíráte mimo rámec své podnikatelské činnosti.
IV. Nespokojenost se službami - Reklamace
Poskytované služby se snažím poskytovat profesionálně. Vezměte, prosím, na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá pouze vašemu subjektivnímu očekávání.
Jak projevit svou nespokojenost?
Každá konzultace je na závěr reflektována a objednatel má možnost sdělit své výtky přímo poskytovateli služby. Pokud má zpětně objednávatel pocit, že mu při poskytování služby něco nevyhovovalo, tak to může sdělit poskytovateli písemně nebo osobně na další konzultaci. Poskytovatel na zpětnou vazbu bude adekvátně reagovat. Obě strany by měli mít zájem o dobrou spolupráci.
Svoji nespokojenost pošlete na e-mail: m.storek@seznam.cz
E-mail musí obsahovat:
Vyřízení reklamace
V. Závěrem
V Chrudimi dne 1. 9. 2020